Followers

keep calm and sing the song

Thursday, November 8, 2012

Midterm

Assalammualaikum ,, hai2 semua .. ! ;)
harini i ada exam .. yaitu midterm exam .. subject programming and problem solving concept..
Alhamdulillah i dapat jawab semua okay !
dengan adanya "toyol2"  yang membantu .. mueehehehe toyol tu menyorok dalam bb i .. and google juga turut membantu ..
eh ! nampak tak ,tak jujur aku dalam peperiksaan .. nak buat macam mana.. study last minute gini la jadinyer..
tapi tak semua la.. senanyer toyol2 tu "IN CASE" jer.. hahahaha mudah tak aku menjawab?
LOL .
today pergi kolej punya lah awal .. pukul 8 dah terpacak .. padahal exam pukul 12..
buat apa aku terpacak pagi2 kat kolej sedangkan exam pukul 12?? study??? sikit laa.. sejam macam tu ..
actually.. aku tengah menyiapkan assignment2 aku yang tertunggak .. sebab nak kena hantar harini..
haa gini laa budak multimedia.. tak cukup tidur..assignment berlambak sampai tak cukup tangan nak buat.
well ini dinamakan life student tahu ! saya bangga itu ...muehehee
dengan jayanya aku menjawab exam .. sebab aku 2nd last yang keluar dari dewan exam ..panjang lebaunyer jawapan aku tu ..
habis exam pukul 2 .. stayback kolej lepak library .. sambung buat aasignment yang berlambak tertunggak .. sampai lah pukul 5 .. then balik rumah .. terlentang terbungkang ... 5 minit jer !
lepastu .. ONLINE.... SEKIAN ... Wasalam kbaii :D

ecehh ! ni acah2 control muka manis orang kata :D mueehhee

FURLA? apa tu .. brand bag yang kuidam2kan.. btw ni lah kerja aku ..
mengteracekan pic2 kemudian di make tone kan..
faham? tak faham?
multimedia student jer paham . okbai


No comments: