Followers

keep calm and sing the song

Monday, March 14, 2011

new post : hutan pangsun location shooting pontianak vs org minyak

salam all
.. maaf semuanya.. lame dah x update blog nie.. hurmm.. meh sini akak nak kongsi story mory ngan korang.. ehemm.. spanjang bekerja ngan afdlin shauki..teramatlah seronok & teruja sebab dapat experience kan ..hah even jadi pontianak pun.. jangan kau hengat xde dialog?? hengat just lintas2 blakang?? no laa.... aku siap ditawarkan untuk menjadi watak pontianak yg kaki mabuk..LOL apa siut pontianak mabuk?? tah mcm apa tah aku time tu.. haahhaa... lepastu naik buaian best bodoh..
 gila la.. setakat nie.. pelakon dye NABIL (RL), SHARIFAH AMANI, SHARIFAH SHAHIRAH, ADIRA, AFDLIN SHAUKI, .. pontianak lain.. aku dan kawan2.. n aurel geisha.. wuu..~  hahaha..~ hutan pangsun tuh.. ma aih.. cerukk nak mati.. bila mlm nauzubillah... sejukk mcm kat genting.. propa.. haha sampai ade artis tuh ckp " warhh aku kat korea "pasal bila bercakap macam kita kat negara sejuk..lol nyiahaha.. gila apa.. tp memg best laa. yg x best nyer.. bile hujan.. ya Allah.. pacat belambak.. n kat kaki aku ade 2 ekor pacat yg menumpang .. kimak gatall..ee... perhh..
lagi satu kan tak menahan.. air sungai die.. jernihh doh.. jernih nak mati.. haha.. hurmm.. kalo nak criter memang panjang lah.. filem PONTIANAK VS ORG MINYAK nie.. genre komedi tau.. memang funny lah.. masa kat set. nabil ada tambah2 dialog sendiri.. babi.. aku memang x leh diam.. terbahak2 aku.. rupe2nyer.. artis nie punn mcm kite jugak..habis semua sumpahan puaka keluar fuck,lancau,pukimak,, semua trkeluar kat molut.. tapi skepale la kan... bile dah rapat.. bedekahhhhh la kau..
okay sampai sini dulu. kbye

No comments: