Followers

keep calm and sing the song

Tuesday, November 20, 2012

student dan angan-angan

Assalamualaikum wbt.. hai hai hai semua ! all reader tersayangs... :D
saya sihat alhamdulillah walaupun sekarang musim hujan .. kejap2 panas.. then hujan ... tapi antibody saya kuat !
well ... entry kali ni betaitel student dan angan-2 , atau bahasa melayunya PELAJAR dan angan2nya ..
ini dituju untuk diri sendiri yer tak ada kena mengena dengan sesiapa.. kalau ada yang terasa lantak p bukan masalah aku haih ...
well ...akulah student.. student is me .. aku lah pelajar.. aku seorang pelajar.. yer saya... apa yang aku nak cuba sampaikan ? hahahaa!
aku cuma nak bagitau yang aku dah bosan dengan kehidupan seorang pelajar. semakin lama semakin hilang semangat aku nak belajar... apa yang ada dalam kepala otak aku .. aku dah ada impian dan cita-2 aku sendiri .. tapi orang kata .. mestilah kena belajar dulu kan .. eleh .. kalau tak belajar pun bukan x dapat kerja,
setiap banggunan bank yang ada kat kl ni semua aku pandang and dalam hati aku cakap .. "bila aku boleh berpakaian kemas then masuk dalam banggunan yang tinggi ni " .. banker .. kenapa eh aku minat jadi banker ? aku pun tak tau apa alasan aku suka jadi bankers .. sebab makin lama kerja .. bos akan tengok prestasi kerja .. makin bagus akan naik pangkat.. so dah banyak pengalaman . makin banyak pengalaman .. kita boleh tukar bahagian kerja lain .. duit pun makin meningkat.. benifits pun best.. ohmaiii angan2 !
lepastu boleh bukak bisnes sendiri... ada syarikat sendiri.. ada banggunan sendiri .. ohmaii duniawiku yng kaya raya... Oh !! Angan2 !! ohh Impian ku !!
okay enough.. aku rasa cukup over kat situ .. hahaha
tapi semua tu tak semudah kita nak capai .. perlukan pengorbanan .. perlukan kesabaran ..dugaan lagi, kan ?
haruslah kita bermula dari bawah .. insyallah ... hari2 aku berdoa supaya apa yang aku angan2kan jadi realiti ..
semoga murah rezekiku pada suatu hari nanti insyaallah .. :)
okay . itu jer nak share..
Assalamualaikum :)