Followers

keep calm and sing the song

Friday, November 9, 2012

tutup buku lama

Assalamualaikum WBT ..
haii hai semua .. all readers !
salam jumaat  penghulu segala hari ...
okay .. back to title .. yang bertajuk tutup buku lama.. well .. ada 3 4 blogger yang tanya aku .. mana post2 lama aku?? post2 happy .. post2 sedih .. they shocked bila buka blog aku entry cuma tinggal 2 3 kerat jer..
hehehe.. okay laa .. i tell you laa.. serba sedikit .. actually ..
cerita2 lama tu aku dah padam sebab ada yang tak senang baca ... mana yang baik buruk .. ada jer yang tak senang,ada jer yang tak kena.. so, untuk puaskan hati semua orang...aku padam .. biar tinggal story2 yang takde kena mengena dengan feeling2.. gaduh2.. sakit hati or etc etc ... sebab mungkin ada orang terasa walaupun kita tak tuju kat dia..
ada yang kata aku dah putus ngan bf ke sebab delete2 post semua tu?
jawapan aku . NO .. we still together.. everything is fine.. tak gaduh ..  cuma ada beberapa pihak yang macam tak suka baca entry aku cause all about us.. then i told them ..it's my blog .. sukahati lah nak tulis apa..then diorang ceramah aku panjang lebar.. memandangkan aku bukanlah jenis yang suka melawan atau bermusuh dengan siapa2.. aku turutkanlah permintaan mereka..
i tak mengadu kat si dia pun .. sebab si dia tak tahu aku ada blog.. ;p
hihihi.. so tak apa lah .. aku padam semua entry2 yang korang tak suka .. even padam kat blog , kat hati tak boleh kan ? biar aku jer yang ingat semua moment2 yang pernah aku tulis kat sini ...
errkkk ! terfeeling pulak ! ada orang nak marah ke?
hahaha.. so harap korang faham my situation .. and i baru jer tukar link blog untuk elakkan pihak2 tak sepatutnya stalk then still nak pertikaikan itu ini.. silap aku post link blog ni kat twitter .. then ada stranger yang tak puas hati kan ..
so i just post kat FB .. sebab kawan2 FB mostly semua aku kenal .. hehehe ..
okay .. cukup post untuk harini ni .. lagi sekali minta maaf kat pihak yang pertikaikan entry aku (if kau dapat stalk aku) .. if kau tak suka ..lepas ni mohon jangan stalk .. aku tak ada masalah dengan entry aku .. kalau kau bermasalah dengan entry aku, itu bukan masalah aku .
kbaiii :)

No comments: